Положення
пригодницьких перегонів “Терен”
І.Мета і завдання
1.1. Метою проведення пригодницьких перегонів «ТЕРЕН» (далі - перегони) є удосконалення форм та засобів туристсько–спортивної роботи з молоддю, поширення мультигоно, підвищення ролі фізичної культури і спорту у всебічному гармонійному розвитку особистості, сприяння формуванню свідомих громадян України.
1.2. Завдання змагань:
- популяризація здорового способу життя;
- надання спортсменам, мандрівникам та шанувальникам пішохідного та велосипедного туризму можливості вдосконалити спортивну майстерність;
- популяризація екстримальних видів туризму
- підвищення екологічної культури молоді через залучення до видів активного відпочинку, що не завдають шкоди довкіллю;
- ознайомлення з історичними та географічними об`єктами теренів де проводяться перегони;
- сприяння формуванню свідомих громадян України
- виявлення кращих команд за підсумками проведених змагань.
ІІ. Час і місце проведення змагань
2.1. Змагання проводяться з 28 по 30 вересня 2018 року.
2.2. Місце проведення змагань – село Коропець, Монастириський район.
2.3.Доїзд до місця змагань
Тернопіль — Терен — Тернопіль — https://goo.gl/forms/85FjXIoJDZCKUhl33
Львів — Терен — Львів — https://goo.gl/forms/jV9xoVE3BlZzoNuz2
2.4. Від’їзд команд після завершення змагань здійснюється самостійно.
ІІІ. Керівництво проведенням змагань
3.1.Загальне керівництво змагань здійснює Обласна федерація спортивного туризму та ГО “Команда Терен”, магазин туристичного спорядження “Gorgany” за підтримки відділу сім’ї та молоді Тернопільської ОДА.
3.2. Безпосереднє проведення змагань покладається на головну суддівську колегію змагань (далі - ГСК), склад якої затверджується Тернопільською обласною федерацією спортивного туризму.
ІV. Учасники змагань та вимоги до них
4.1. До участі у змаганнях допускаються команди організацій, підприємств, навчальних закладів, туристських клубів та секцій, а також окремі туристські команди, які мають необхідний туристський досвід.
4.2. Учасники змагань повинні мати досвід участі відповідно в піших або велосипедних змаганнях різного рівня.
4.3. Вік учасників змагань – не молодше 18 років. Для участі спортсменів, яким виповнилось 16 років на момент проведення змагань, потрібен письмовий дозвіл батьків та лікаря на участь у змаганнях (https://goo.gl/P6gokx ). При участі особи, молодшої 16р, обов’язковою є присутність у команді одного з батьків.
4.4. Кожен учасник змагань несе персональну відповідальність за стан власного здоров’я, відповідність своїх дій ситуації під час змагань, наслідки порушення правил техніки безпеки, а також за якість особистого та командного спорядження.
V. Програма та умови змагань
5.1. Програма змагань
28 вересня 2018 р. (п’ятниця)
до 18.00 – заїзд учасників на стартову поляну.
29 вересня 2018 р. (субота)
11:00 – 18.00 - реєстрація
12.00 – урочисте відкриття змагань;
13:00 - 14:00 - виступ Лектора
14:00 - 15:00 - виступ Лектора
15:00 - 16:00 - виступ Лектора
16:00-18:00 - вільний час
17:00 – вивішення мапи з контрольними пунктами;
18:00 – видача мап, легенд.
18:10 – нарада команд пішої дистанції та велосипедної дистанції з ГСК
19:00 – 20:30 — тиха година
21:00 – загальний старт дистанції “Вело”, “Піша-GPS” та “Піша-компас”*
22:00 – початок роботи технічних етапів
30 вересня 2018р. (неділя)
09:00 – завершення роботи технічних етапів
09:00 – закінчення контрольного часу перегонів всіх дистанцій
11:00 – підведення підсумків і оголошення попередніх результатів;
12:00 – час для оскарження результатів у ГСК
13:00 – урочисте закриття змагань, нагородження переможців.
Загальна фотографія.
Згортання табору, перевірка місцевості, прибирання.
Від’їзд учасників.
*Час старту пригодницьких перегонів “Терен” може змінитись на пізніше.5.2. Умови змагань
Змагання проводяться на пішохідній та велосипедній дистанціях.
Протягом маршруту учасники повинні робити командні фото на фоні позначки кожного КП (обов’язкова присутність усіх членів команди) та/або отримати підпис судді на ТЕ. Ці файли передаються суддям змагань на фініші, як підтвердження про проходження того чи іншого КП. Командам, що не надала потрібні докази про проходження чи надали хибні файли, відповідні КП не зараховуються.
5.2.1. Пішохідна дистанція
Склад команди 2-3 особи.
Протяжність дистанції – до 80 км
Завдання команди полягає в проходженні контрольних пунктів, які позначені на карті, і мають різну вартість в балах. Порядок та кількість проходження контрольних пунктів команда визначає самостійно.
Піша-Компас – категорія для любителів орієнтування виключно за компасом, без жодного технічного забезпечення!
Піша-GPS - категорія для власників gps-навігаторів, трекерів тощо.
Технічні етапи проходять 2 особи з команди! Спорядженням забезпечує суддівська колегія, котра відповідає за даний етап.
На етапах буде присутня відсидка - 10 хв.
Відсидка - зараховується команді, котра проходила технічний етап, але не виконала умов даного етапу, команда знаходитись у межах ТЕ 10 хвилин. Фіксує відсидку суддя на даному ТЕ.
Контрольний час Категорій:
Піша- Компас - 12 годин.
Піша- GPS – 12 годин.
ГСК має право внести зміни в дистанцію у випадку суттєвого погіршення погодних умов.
5.2.2. Велосипедна дистанція
Склад команди 2 особи.
Протяжність дистанції – близько 120 км.
Завдання команди полягає в проходженні контрольних пунктів, які позначені на карті, і мають різну вартість в балах. Порядок та кількість проходження контрольних пунктів команда визначає самостійно.
Технічні етапи проходять 2 особи з команди! Спорядженням забезпечує суддівська колегія котра відповідає за даний етап.
На етапах буде присутня відсидка - 10 хв.
Відсидка - зараховується команді, котра проходила технічний етап, але не виконала умов даного етапу, команда знаходитись у межах ТЕ 10 хвилин. Фіксує відсидку суддя на даному ТЕ.
Контрольний час Категорія ВЕЛО - 12 год.
ГСК має право внести зміни в дистанцію у випадку суттєвого погіршення погодних умов.
VI. Визначення результатів та нагородження переможців
6.1. Місця команд в змаганнях окремо на пішохідній та велосипедній дистанціях визначаються сумою балів, набраних командою за пройдені контрольні пункти в межах встановленого контрольного часу. Рейтинг команд складається з кількості набраних балів. При рівності результатів перевага віддається командам, які швидше здолали дистанцію.
Команди, які не виконали умови технічних етапів, додатковий бал на цих етапах не отримують.
Команди, які не вклалися в контрольний час, займають місця після команд, які пройшли дистанцію в межах контрольного часу
Протести капітанів команд щодо підсумків перегонів приймаються суддівською колегією на протязі години з моменту оголошення результатів.
6.2. Команди, що посіли 1-3 місця на кожній з дистанцій, нагороджуються грамотами обласної федерації спортивного туризму.
VII. Умови прийому учасників, матеріальне забезпечення та фінансування
7.1. На таборі команди проживатимуть у польових умовах використовуючи намети, тому повинні мати необхідне спорядження та обладнання для організації бівуаку, приготування їжі (автономне паливо, тару для автономного транспортування води, умови для зберігання продуктів, тару для сміття), що забезпечить збереження здоров’я учасників змагань, охорону навколишнього середовища.
7.2. Кожна команда повинна мати наступне спорядження для участі у змаганнях:
Піша- Компас |
Піша- GPS |
ВЕЛО |
ліхтарики(1-2 шт.), запасний комплект батарейок, мед. аптечка, цифровий фотоапарат зі спалахом >2Mp та usb шнуром для скачування фотографій на фініші. |
||
компас |
технічне забезпечення для орієнтування |
будь-які прилади для орієнтування (компас/GPS) |
желейки - 100 г |
желейки - 100 г |
шолом, окуляри, рукавички, велоліхтар |
ремонтний набір набір (рекомендовано) |
||
желейки - 100 г |
7.4. Обов’язкова аптечка команди:
Серцеві (НЕ валідол) |
Бинт медичний стерильний; |
Пластир |
Перекис водню або хлоргексидин (для промивання ран); |
Бинт еластичний; |
Знеболюючі |
.
7.5. Спеціальним спорядженням для обладнання технічних етапів забезпечують організатори змагань.
7.6. Витрати на організацію та проведення змагань, нагородження переможців здійснюються за рахунок організаторів змагань, спонсорських та благодійних внесків, стартових внесків команд.
7.7. Витрати на участь команд у змаганнях (стартові внески) проводяться за рахунок організацій, що відряджають, або власні кошти учасників.
Стартовий внесок з одного учасника становить
(для всіх видів дистанції):
Липень |
250 грн. |
серпень |
300 грн. |
Вересень (до 23.09) |
350 грн. |
На старті |
400 |
Після процесу оплати вкажіть наступну інформацію на пошту terenrace@gmail.com
- команда, кількість учасників
- час коли зробили проплату
- скан/фото чеку
VIII. Спортивна етика
В критичних ситуаціях, коли хтось на маршруті потребуватиме допомоги, очікується, що команди допомагатимуть одна одній не залежно від результату. Згідно правил перегонів, людська взаємодопомога цінується вище спортивного результату.
Оргкомітет залишає за собою право вносити зміни в це Положення.
IХ. Заявки та документація, що подаються командами
9.1. Попередні заявки про участь команд в змаганнях подаються в оргкомітет змагань до 23 вересня 2018р. Командир команди повинен заповнити наступну форму:
http://bikeportal.org.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=6697&Itemid=1535
або
https://goo.gl/forms/tPTufP2DfalW4OyC3
(прохання заповнювати заявку попередньо для зручної координації організаторів)
9.2. На місці змагань подаються наступні документи:
- паспорт кожного з учасників;
- дозвіл від батьків, з копією паспорта (при потребі);
- медична довідка чи розписка: goo.gl/PKOd3x
Голова організації “Команда Терен”
Онишків Михайло 098 02 09 468
HR - Рудяк Катерина
Керівник дистанції - Філіпович Руслан
E-mail для довідок: terenrace@gmail.com
Це Положення є офіційним викликом на змагання